úterý 1. dubna 2014

Motivační dopis- příklad


Nutrition Sportline
Krkonošská 383,
258 01 Vlašov

 

Vážená paní, vážený pane,
reaguji na volnou pracovní pozici nutričního terapeuta zveřejněnou na serveru www.jobs.cz. S touto prací mám již zkušenosti, protože jsem na obdobné pozici již pracovala a v nutriční terapii vidím velkou budoucnost.

   Připravovala jsem speciální jídelníčky, poskytovala nutriční poradenství, zajímám se o poruchy příjmu potravy a o životní prostředí, které dle mě úzce souvisí s tímto oborem.

   Mimo jiné vlastním i certifikát z fyzioterapie a ergoterapie. Ovládám anglický a ruský jazyk.

  Jsem velmi komunikativní a přátelská, dokážu se vcítit do problémů druhých lidí.

   Podrobnější informace o mých předpokladech naleznete v životopise v příloze. V případě Vašeho zájmu ráda přijmu pozvání k osobnímu pohovoru.

Těším se na případnou spolupráci.

 

S pozdravem,
Jana Černá

Dne 21.1.2014 v Praze

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka